Arrenquem l’any 2022 amb força! Seguim treballant per posar en valor la consultoria a casa nostra com a Patronal del sector.
Estem organitzant diferents reunions per a aquest primer trimestre de l’any. El 20 de gener, uns quants membres de la Junta Directiva ens trobarem amb el conseller d’Economia, Jaume Giró. També esperem tancar ben aviat una reunió amb el president de Foment de Treball, Josep Sánchez Llibre.
Per altra banda, conjuntament amb Tertulia Digital, impulsarem la creació d’un Fòrum ACEC, amb tres esdeveniments anuals en què donarem a conèixer l’opinió dels nostres socis respecte a temes d’interès, a la vegada que compartir espai amb els nostres clients o potencials clients i generar impacte en el país.
Continuem treballant en l’estudi de l’impacte de la consultoria a Catalunya amb la UPF-BSM, que presentarem al llarg de l’any 2022 i que creiem que serà una fita important per realçar la nostra contribució a la transformació del país.
A més, estem tancant amb EADA un postgrau en consultoria amb la intenció d’iniciar un pilot a finals del primer trimestre d’enguany. Us ampliarem la informació ben aviat.
Com veieu, comencem l’any amb més força i projectes que mai!