Saltar al contenido

Editorial / Jordi Marín

Realment estan sent unes setmanes intenses en l’activitat de l’ACEC. Com sabeu, recentment s’han incorporat dues empreses: una de serveis TIC (aktios:) i una dedicada a la innovació (Ideas4Change). Amb aquestes ja són tres les noves incorporacions, la qual cosa ens ratifica en el camí que hem emprès i ens consolida com la Patronal de les Consultores de Catalunya. Seguim treballant per ampliar el nombre de socis, esperem donar-vos més notícies positives ben aviat

Seguim amb les reunions institucionals i amb l’activitat de visibilitat de la nostra Patronal. Recentment ens hem reunit amb la directora general de Societat Digital i el seu equip per conversar sobre temes rellevants al voltant del talent i establir diferents línies d’acció conjuntes. També hem tingut l’oportunitat de moderar la jornada del 12×12 organitzada per PIMEC i la Generalitat de Catalunya i hem participat com a nous socis a Sinergia, l’entitat que agrupa a totes les entitats i associacions TIC de Catalunya. A més, hem participat en la Comissió d’Innovació de Foment del Treball.

En temes més interns, estrenem avui la nova newsletter de l’ACEC i continuem millorant els elements de comunicació. Seguim treballant també en les entrevistes als nostres associats. Al web podeu veure la que hem fet recentment a la Susana Prado, directora d’Inetum a Catalunya, però ben aviat en podreu veure moltes més. Per últim, estem acabant d’estructurar les comissions per poder arrencar un conjunt important d’activitat a partir del gener del 2021.

Moltes gràcies, seguirem informant!

Jordi Marín

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *