Saltar al contenido

El Mobile World Congress 2023

Aquesta setmana hem pogut gaudir d’una nova edició del Mobile World Congress a Barcelona. Alguns dels nostres associats, i segurament la majoria de les nostres consultores i consultors, hi han assistit.

Enguany, hem pogut gaudir d’aquesta finestra al futur com és el MWC des d’un doble vessant, tan tecnològica com de les àrees que seran clau en el nostre futur. Des de la vessant tecnològica s’han pogut conèixer novetats com els robots CyberDog i l’humanoide CyberOne de Xiaiomi, la telepresència hologràfica amb captura en 3D, pantalles extensibles i plegables, ulleres de realitat augmentada, tablets 3D, drons 5G, i totes les innovacions en mòbils i dispositius. Des de la vessant de les àrees que seran clau en el nostre futur, com  l’educació, la salut i la mobilitat, s’han presentat solucions per l’agricultura intel·ligent, l’smart classroom 2.0 per una aula intel·ligent d’última generació i novetats com un taxi volador i un “tren” càpsula supersònic.

A la vegada, fent una passejada pel 4YFN, on hi han participat més de 700 startups procedents de 35 països, i ha mobilitzat més de 40 milions d’euros en inversions per aquestes empreses emergents, hem pogut observar la riquesa del nostre ecosistema.

Veritablement, és un luxe pel nostre teixit tenir l’oportunitat a la ciutat de Barcelona de gaudir de l’esdeveniment de referència mundial del sector de la tecnologia.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *